Ana Sayfa BİZ KİMİZ..? 8 Eylül 2024 941 Görüntüleme

LOKANTA-KAFE-RESTOURANT ÇALIŞANI DEST.(KESİNLİKLE GARSON EĞT.DEĞİLDİR)

 

 

(KESİNLİKLE  GARSON EĞİTİMİ DEĞİLDİR)

Sayın işveren ve yönetici;

Eminiz ki sizlerin de işiniz dışında  sadece servis elemanlarını beğendiğiniz ve çalıştıkları mekanlara gitmeyi öncelediğiniz ya da aksine servis elemanlarını beğenmediğiniz için menüleri damak zevkinize hitap etse de gitmekten imtina ettiğiniz Lokanta,Kafe ve Restourantlar vardır.

Elbette müşterileriniz de…

Eğer onca emek ve yatırım ile kurduğunuz ve onun yaşaması için çoğunlukla kendi hayatınızı bile ertelediğiniz  işletmenizin servis elemanlarınızın basit hatalarından dolayı geleceğinden vurulmamasını ve müşterilerinizin tercih sıralamasında öncelik almasını istiyorsanız  KAFE-LOKANTA-SERVİS ELEMANI EĞİTİM ÇALIŞMAMIZI  bir inceleyiniz deriz.

İşinizin gücünüzün rast gelmesi dileklerimiz ve saygılarımızla…

KAFE-LOKANTA-SERVİS ELEMANI İŞ ETİĞİ DESTEK ÇALIŞMAMIZ DA  İRDELEDİĞİMİZ KONU BAŞLIKLARIMIZDAN BAZILARI :

-Yapılan işi kabullenme ve içselleştirme

-Sorumlu olunan alanı sahiplenme

-Dinlemeyi bilmek

-Öfke ve stres kontrolünü bilmek

-Müşteri ile ahbap çavuş ilişkisine girmemek

-Mesafeyi ayarlayabilmek

-Müşteri kaprisinin işinin ayrılmaz bir parçası olduğunu kabullenmek

-Müşterilerin küçük çocuklarını kucağa almanın doğurabileceği tehlikelerinin farkında olmak

-Öneri yapabilmek ama favorileri işin içine katmamak

-Müşteriyi karşılamanın ve uğurlamanın müdavim müşteri oluşturmada ki gücünü bilmek

-Gereksiz espri yapmamak,sevimli olmaya çalışmamak ve iltifat etmekten uzak durmak ama saygılı davranabilmek

-Kişisel temizlik ve bakıma dikkat etmek

-Müşteriler ile tartışmaya girmemek

-Ruh halini işine yansıtmamak

-Ekip arkadaşlarına seviyeli davranmak

-Özür dilemeyi bilmek

-Müşteri sorusuna ‘Bilmiyorum’demenin tuzağına düşmemek

-Müşteri sohbetlerine müdahil olmamak

-Müşteri ile fiziksel temas kurmak

-Diğer servis çalışanları ile müşterinin duyacağı gibi sohbete dalmamak ve  başka müşteriler hakkında dedikodu yapmamak.

-Abi,abla,dayı,teyze,yenge,anne,baba vs gibi sıfatları kulanmamak

-Müşteriye menüyü(eğer varsa tabii)incelemesi ve sipariş vermesi için süre tanımak

Ve Dahası

İŞLEVSEL AYRINTILAR

Programın Gün Süresi : 1 Gün

Programın Saat Süresi : 5 Saat

Katılımcı Profili : İşletmeler ve onların uygun gördükleri gruplar

Katılımcı Hedefi : Gruplar                      

Norm Katılımcı Sayısı : Sınır Yok

Programın Uygulanma Günleri: Hafta içi ya da Hafta Sonu

Programın uygulama yeri :   Firma Bünyeleri

Programın Fiyatı : Lütfen Teklif Alınız

 

Yorumlar

Yorumlar (Yorum Yapılmamış)

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

Hazır Site by Uzman Tescil