
(KESİNLİKLE GARSON EĞİTİMİ DEĞİLDİR)
Sayın işveren ve yönetici;
Eminiz ki sizlerin de işiniz dışında sadece servis elemanlarını beğendiğiniz ve çalıştıkları mekanlara gitmeyi öncelediğiniz ya da aksine servis elemanlarını beğenmediğiniz için menüleri damak zevkinize hitap etse de gitmekten imtina ettiğiniz Lokanta,Kafe ve Restourantlar vardır.
Elbette müşterileriniz de…
Eğer onca emek ve yatırım ile kurduğunuz ve onun yaşaması için çoğunlukla kendi hayatınızı bile ertelediğiniz işletmenizin servis elemanlarınızın basit hatalarından dolayı geleceğinden vurulmamasını ve müşterilerinizin tercih sıralamasında öncelik almasını istiyorsanız KAFE-LOKANTA-SERVİS ELEMANI EĞİTİM ÇALIŞMAMIZI bir inceleyiniz deriz.
İşinizin gücünüzün rast gelmesi dileklerimiz ve saygılarımızla…
KAFE-LOKANTA-SERVİS ELEMANI İŞ ETİĞİ DESTEK ÇALIŞMAMIZ DA İRDELEDİĞİMİZ KONU BAŞLIKLARIMIZDAN BAZILARI :
-Yapılan işi kabullenme ve içselleştirme
-Sorumlu olunan alanı sahiplenme
-Dinlemeyi bilmek
-Öfke ve stres kontrolünü bilmek
-Müşteri ile ahbap çavuş ilişkisine girmemek
-Mesafeyi ayarlayabilmek
-Müşteri kaprisinin işinin ayrılmaz bir parçası olduğunu kabullenmek
-Müşterilerin küçük çocuklarını kucağa almanın doğurabileceği tehlikelerinin farkında olmak
-Öneri yapabilmek ama favorileri işin içine katmamak
-Müşteriyi karşılamanın ve uğurlamanın müdavim müşteri oluşturmada ki gücünü bilmek
-Gereksiz espri yapmamak,sevimli olmaya çalışmamak ve iltifat etmekten uzak durmak ama saygılı davranabilmek
-Kişisel temizlik ve bakıma dikkat etmek
-Müşteriler ile tartışmaya girmemek
-Ruh halini işine yansıtmamak
-Ekip arkadaşlarına seviyeli davranmak
-Özür dilemeyi bilmek
-Müşteri sorusuna ‘Bilmiyorum’demenin tuzağına düşmemek
-Müşteri sohbetlerine müdahil olmamak
-Müşteri ile fiziksel temas kurmak
-Diğer servis çalışanları ile müşterinin duyacağı gibi sohbete dalmamak ve başka müşteriler hakkında dedikodu yapmamak.
-Abi,abla,dayı,teyze,yenge,anne,baba vs gibi sıfatları kulanmamak
-Müşteriye menüyü(eğer varsa tabii)incelemesi ve sipariş vermesi için süre tanımak
Ve Dahası
İŞLEVSEL AYRINTILAR
Programın Gün Süresi : 1 Gün
Programın Saat Süresi : 5 Saat
Katılımcı Profili : İşletmeler ve onların uygun gördükleri gruplar
Katılımcı Hedefi : Gruplar
Norm Katılımcı Sayısı : Sınır Yok
Programın Uygulanma Günleri: Hafta içi ya da Hafta Sonu
Programın uygulama yeri : Firma Bünyeleri
Programın Fiyatı : Lütfen Teklif Alınız


